Pages

27 May 2015

Diploma In Marketing

A P5212401_副本

It is the time of the year where all polytechnic students look forward to. Graduation.

After 3 years of hard work, I have finally attained a diploma certificate. It still feels pretty surreal to me though. I still clearly remembered the day where I went down to Temasek Polytechnic to collect my enrollment package. I didn't know what to do as there are so many forms to fill, and I almost wanted to just give up! Hahaha! Sounds pretty loserish I know.

Back in my secondary school, I never thought I would be able to enter a polytechnic cuz well.... I was from Normal Technical stream, and my studies had always been very bad. But that aside, I'm really thankful that I have a bunch of great friends that went through this shit with me. Thus, it made life in school so much more fun and enjoyable.

A P5212492_副本
A P5212490_副本
A P5212498_副本

Following will be full of pictures filled with faces of my friends and mine.
Viewer discretion is advised. LOL I KID!

A P5212322_副本 A P5212318_副本

A P5212345_副本 A P5212352_副本

A P5212355_副本 A P5212353_副本

A P5212360_副本 A P5212363_副本

A P5212374_副本 A P5212390_副本

A P5212393_副本 A P5212399_副本

A P5212380_副本 A P5212404_副本

A IMG_3824_副本 A IMG_3775_副本
A P5212454_副本
A IMG_3792_副本
A P5212417_副本
A P5212429_副本
A P5212436_副本
A P5212438_副本

Didn't manage to take photos with everyone. Some did not even attend the graduation!!! But anyways. There are so many people I wanna thank. People like my year 1 clique. Chun Chuan, Mooi Suen, Mellysa, YongQin, Celeste and Jiayu. Without them, year 1 would be such a chore. Thus, I wouldn't be able to adjust to poly life so easily if its not for them. Thank you for not looking down on me despite from where I came from. Thank you guys so much for helping me in my school work whenever I'm in need of help. ♥♥♥

Thank you, everyone who have made a difference in my life. Be it little or a lot. Good or bad. Last but not least, I would like to thank my Mum and Sis who specially took a day off just to come down for my graduation ceremony. I really appreciate it. :)

A IMG_3788_副本

Now is on to the next phase of life, and I wish everyone the best in their future endeavors.
Do keep in contact yea. ^.^

我毕业了

A P5212515_副本

17 May 2015

Layering

Hi everyone. Its another outfit post for today.

As you guys know, i love love love oversized clothes because it allows one to be able to hide their "flabs" and not look fat on camera, as well as in real life.

A P4211562_副本

So back in Taiwan, it was rather windy and cold for a particular day, so i decided to layer a little bit by putting on my Garfield pullover from Forever 21. To match with it, i paired it with a chino pants from Uniqlo and to make my outfit a little bit more interesting, i tie a long sleeve shirt around my waist as an accessories to give an extra UMPFHH to it.

Here's a little tip: 
Personally, i feel that if you want to tie a long sleeve shirt around your waist, it is better to get a slightly bigger size because when you tie it, the sleeves will tend to be quite short looking. For me, i got my long sleeve shirt at a size L, but kinda regretted it and thought i should have gotten a size XL instead. Hahaha! XP

A P4211565_副本
A P4211564_副本
A P4211568_副本

I love how this outfit gave me a different look and feel from any other guys from the street. Furthermore, while i was roaming around the streets of Taiwan, i overheard a group of boys talking about how cute my Garfield pullover is. Hehe #CheapThrills.

A P4211630_副本 A P4211618_副本
A P4211561_副本

So how's this outfit of mine? :)
I find that nowadays i'm pretty much into sweaters and tying of long sleeve shirts around my waist. I mean, its good for hiding those extra calories of mine, and who doesn't want to look slim and good on cameras and real life right???

In addition, this outfit is wearable in most weather. Except for extremely cold ones like negative degree celcius luh!!! Hahaha!

And that's for this outfit post. Till the next one. ^.^y

11 May 2015

Sleeveless White Shirt

Hi there everyone. It has been FOREVERRRR since i last blogged. So anyways, today i'll be posting the outfit that i wore for my friend's graduation last week.

If you guys know me well, i think i'm pretty "oversized" and i can't really fit into nice looking clothes. So the only way to cheat the camera is through angles, oversized clothings, and also, a little bit of photo editing. Hahaha!

So on my friend's graduation day, i decided to try something out of my comfort zone. And tadahh! I wore a white collared shirt that i got from H&M, and a bottom that i ransacked from my mom's wardrobe. Haha! Apparently my mom has lots of pretty nice clothes!!! And i can't wait to ransack them again for more clothes to match with mine!!! :D

A P5052240_副本
A P5052255_副本 A P5052248_副本

Paired both the shirt and bottom cuz well...That's the few plain things that I have that sorta match well together. So yeap. To make things simple, I wore my LED White shoes and grabbed my black clutch as my bag for that day. Not forgetting, styling my hair up to give a different look and feel to it.

After I've posted this pictures on my social media, people have been telling me that i should dress up like this more. ♥.♥

So yea, that's my outfit for that day. Pretty monochrome-ish kinda look. If you'd like, do follow my on my instagram and twitter @donxkoh

Till the next post~ ^.^y
Copyright @ Donn's Blog 2017.