Pages

20 July 2013

A Proper Blogpost Maybe?

 photo IMG00817-20110612-2149-1-1.jpg

NOWADAYS!

I've been so busy and tied up with my school projects, that I hardly have any time to just sit down and type on this little space of mine. Hahaha!

But on a side note, I'll be having my holidays on 15 August onwards! Hahah! Like when the rest are still busy mugging for their end semester examinations, I'm already enjoying my holidays! Hahaha! TILL OCTOBER 21st SOMEMORE!!!

Really can't wait for that day to come! 3 MORE WEEKS!!! But in the meantime, I'm pretty stressed out with all my project submissions! If you guys don't know, my course is mostly project based, and its pretty stressful, if you don't have good time management (LIKE ME T.T)

OKAY ENOUGH OF SCHOOL!
So now, I'm gonna do a short and proper one! Instead of just bombarding you guys with photos! Hahah!

So being tied down by my projects, that doesn't stop me from doing other stuff, example, like getting my namecard designs done, and also my FB cover! Hahaha!

So here's how my FB Cover looks like! LOVE THE FACT THAT MY DESIGNER (CAROL) GETS THINGS DONE SO FAST AND EFFICIENT!
And when I say fast & efficient, I mean, doing it fast and nice! hahah!

 photo fbcover2.jpg

FOR MY NAMECARD

I'm still trying to find time to get it printed, once its done, I'll be posting it on my Twitter and Instagram! Follow me now if you haven't!! Hahaha!

My Twitter and Instagram username is dOnnlicious! ♥.♥

AND NOW!

I'm gonna post some of the NEVER SEEN BEFORE photos of my CNOS blogging competition period! Hahaha! Just want to share it with you guys like what actually happened BEHIND THE SCENES! Hahaha!

FOR CHALLENGE 1 (The NomNom/Food Challenge)

 photo IMG_4811.jpg

Received the email saying that our first challenge is the food challenge, I immediately went berserk!!!
I still remember clearly that I was like a damsels in distress! I was telling Angie how to do the tasks and all?!!!

REASON BEING:

1) I'm NOT a food blogger
2) I've never VLOGGED before!!!
3) I STUTTER INFRONT OF CAMERAS! (WHEN VLOGGING)

Therefore, Fenny was kind enough to help both me and Angie out for our challenges! (ANGIE WAS ALSO ONE OF THE CONTESTANT BTW)

One of the idea that "WAS SUPPOSED" to be executed but didn't! Hahaha!
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

 photo CIMG0016.jpg

SLUTFACE #1

 photo CIMG0011.jpg

SLUTFACE #2

 photo CIMG0009.jpg

WHILE WALKING BACK TO THE TRAIN STATION FROM CINELEISURE

Somehow or somewhat Angie *KENA-ED* bird poo! LOLOLOLOL!!!

And yeap! That was what happened behind the scenes for the food challenge part 1!

 photo IMG_0012.jpg


NomNom/Food Challenge Part 2

 photo IMG_3999.jpg

These 2! Haha! They've helped me out for my challenge 1 blogpost as well!

Cuz I don't want to trouble Fenny and Angie too much as they have their own commitments as well such as work and school. So yeap!

And I asked KK and ML to help me out! They're the ones that have seen me in my most UNGLAM moment! Hahah! Shall not go too deep into that! Hahaha!


ENTERTAINMENT Challenge

SLUTFACE #3

 photo DSC_0164.jpg

When this challenge was announced, I was in total shock (Bet the rest of the contestants were too) Hahaha! Cuz when QiuQiu announce the challenge on her blog, I thought it was supposed to be a lifestyle challenge? How come it became a entertainment challenge instead?!!

And so we clarified and confirmed that its an entertainment challenge at E2Max and not a lifestyle challenge. So the group of us already followed one another on Twitter, and so we asked if anyone wanna do this challenge together? It might somehow impress QiuQiu as she's the judge for this challenge.

AND SO WE DID!

 photo C360_2013-03-11-15-22-58.jpg

I admit that at first when I meet the CNOS peeps, IT WAS DAMN AWKWARD!!! Its like, you're competitors but still helping each other out?!!! LOLOLOL!!!

But nah! We still did, and we had lots of fun!!! :D

 photo 1363161079951.jpg
 photo IMG_20130313_152337.jpg

The girls that appeared in my video, I don't know who they are, they are just random strangers that me and shenny happen to see then in the chambers playing, we the cheeky me and shenny decided to ask them to play afew games and let us film from outside the chamber room. Hahah!

Kind people do exists horr! Hahaha!

 photo DSC_0326.jpg



FASHION Challenge

 photo DSC_0467.jpg

This was the challenge I'm most afraid of! WHY?! CUZ ITS THE FASHION CHALLENGE! AND I DON'T THINK IM FASHIONABLE! AT ALL!!!

:((((

What's more we have to find a Outfit Of The Day aka OOTD in short, for both male and female gender! That was when Angie came into my mind! Hahah! She's my trustable partner!!! :D

Photo taken with the staff from Femmex! Hehe! They were kind enough to let us film around their shop luh! I feel as though we're interrupting their business! :(

 photo DSC_0486.jpg

Photos that you've never seen before!

I seriously feel that I'm gonna regret posting these sia! Haha!

I looked so KUKU in this photo below!!

 photo DSC_0495.jpg

I also did went to Depression to try out their clothes, and filmed. But I did not post the photos and videos of it as I find that I don't look really comfortable in the videos taken...

SO YEA!
Here's the ones without my face! Haha!

 photo DSC_0516.jpg
 photo DSC_0513.jpg

I also went to PRAISE as well! But...... Well you know!!!

 photo DSC_0532.jpg

 photo DSC_0543.jpg

The reason why I'm pulling the shirt (Photo Below) is that, the shirt was kinda tight!
SORRY!!! IM TOO FAT FOR ASIAN SIZE!!!! :((((

 photo DSC_0546.jpg

NEXT UP WAS PESCADOS!
Realized that I'm in a different outfit? Haha! That's because I filmed it on another day! :D

 photo DSC_0635.jpg
 photo DSC_0621.jpg
 photo DSC_0616.jpg

Angie was like saying this photo above ^^^ is nice, because it looks as though it has 2 sides of me! The one at the mirror was portraying the good side of me and the "REAL ME" was showing the evil side of me! Hahahah!

AT FREDERIC SAI!

Saw this really awesome chio fabulous looking studded sandals! OMGUANYINGNIANGNIANG! DAMN NICE CAN!!!

 photo DSC_0669.jpg


While filming! I also saw my BBF! ♥

 photo DSC_0716.jpg

And ending behind the scenes for fashion challenge with a photo of MyApplePai!!!

 photo DSC_0640.jpg


Cathay Decoded Race Challenge

SLUTFACE #4

 photo 602029_10151427480373439_1560725624_n.jpg

This photo is too nice not to post! But Shenny face was kinda cui, so I just had to put a sticker over it... Sorry SHEN!!! :(

 photo 521460_10151427481378439_376249148_n-1.jpg

#TEAMPUCK!!! :)
Was teamed with Ziwei and Angie for the cathay decoded race! Haha! It was fun, running all around town area with them! LOLOLOLOL! I wish we could do it all over again! Haha! Eventhough its tiring!!!

 photo 402592_10151427481433439_1186199397_n.jpg
 photo DSC_0741.jpg
 photo IMG_0004.jpg

DAMIEN! :D #HappyBoy_94

 photo DSC_0747.jpg

AFTER THE RACE!
DINDINZ WITH THE GANG!!! :D

 photo DSC_0750.jpg


A photo with Clinsie, and I realized we both looked like we're 3/4 drunk! LOLOLOLOLOL!!!
SLUTFACE #5

 photo DSC_0754.jpg
 photo DSC_0757.jpg

THE GOODIES IN THE GOODIE BAG!!! :D

 photo DSC_0789.jpg

ALRIGHTEEEEE!
That sort of sums up everything! Hahah! Hope you guys have enjoyed reading/browsing it! :D

Don't forget to follow my Twitter and Instagram @dOnnlicious

Hahaha! Till then~

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Donn's Blog 2017.